h1

50 de grade cu minus

December 19, 2008

The actors

all the world’s a stage,
and all the men and women merely players

…si tu asta din primul rand tu de ce razi voi de ce radeti cu toti nu e nimic caraghios opriti-va opriti-va eu am motive sa fiu aici nu sunt aici ca sa radeti voi nu cu toate ca totdeauna mi-ati jucat o farsa proasta totdeauna v-ati trezit razand si niciodata dar nici macar odata nu mi-ati spus de ce radeti nu mi-ati spus ce stiti cu toate astea eu nu sunt aici ca sa radeti voi eu sunt aici pentru cu totul alte motive dar stati sa va explic…
Cand spui M1, trebuie sa te referi la ceva. M1 nu poate veni de la miriapod fiindca miriapozii nu au nimic de a face cu povestea asta. Cu teatru asta ieftin pe care vreau sa il consider eu poveste. M1 vine cu siguranta de la MINE. De la minele cel dintai, cel mai profund mine, acel mine care tasteaza si care gandeste totul, de la minele creator, de la insiderul minelui. Ce am eu a face cu miriapozii? Nimic. Asa credeam si eu( zise minele).
M1 spune mereu multe lucruri. Le spune rapid, incat uneori nici nu auzi tot ce vrea sa spuna. Le spune rapid si de aceea nu spune totdeauna ceea ce simte defapt. Niciodata nimeni nu l-a inteles cum trebuie pe M1, de unde apar si dificultatile tehnice. Dar e un actor bun si are o baza teoretica foarte vasta. Si o personalitate placuta, uimitoare chiar daca ai rabdare sa il asculti. E uneori prea increzut, asa cum sunt toate marile genii. Arogant? Nu…datoria lui e sa fie modest si politicos dar din cauza vitezei cu care alearga pare mai mereu arogant. Fiindca e prea grabit ca sa poata minti, ca sa mai poata fi ipocrit.
M1 are intodeauna dreptate. Chiar daca nu vreti sa recunoasteti, M1 are totdeauna dreptate fiindca M1 a stabilit regulile de ordine interioara, M1 este actorul principal, M1 scrie chiar in acest moment scenariul. Dar cum M1 nu minte, inseamna ca nici scenariul nu minte sau cel putin nu din punctul sau de vedere. Astfel ca faptele s-au derulat exact asa cum M1 spune si se interpreteaza intocmai dupa bunul( si nebunul) sau plac. Pentru el si pentru toti cei care il vor cunoaste, un lucru e clar: M1 are intodeauna dreptate.( si daca dupa paragraful asta credeti ca M1 e defapt Chuck Norris, va inselati.- zise M1)
M1 crede ca rolul sau a schimbat multe din celelalte roluri. Crede ca daca el nu ar fi fost unul din actori poate piesa s-ar fi derulat in mod traditional si nici macar nu ar fi meritat sa fie scrisa. Adevarul este ca M1 tanjeste acum, la finalul povestii, la o continuare. M1 e printre spectatori, e defapt primul dintre ei si singurul care a vazut povestea si simte nevoia unei continuari. M1 nici macar nu e adevaratul M1, numele acesta e singura lui legatura cu ceea ce ar fi vrut sa fie in piesa asta. Numele asta ii va aduce aminte mereu ca el este unul din personajele sadice, a carui drama s-a consumat complet si tot nu a ajuns la o solutie si pentru care oricat ai cauta nu poti sa mai gasesti entuziasmantul hepiending banal. Privirea sa parcurge scena de la stanga la dreapta si inapoi intr-un l’etern retour pana cand… dar replica asta ii pare uzata asa ca renunta la ea.( delete delete delete).
…ca viata mea a fost tot timpul astfel o stiti deja voi ati facut-o astfel si sa nu incercati sa va dezvinovatiti ca nu ati vrut ca nu ati crezut ca asta va conta ca ati facut fiindca asa faceau si ceilalti si ca oricum sunt cazuri izolate nu nu sunt cazuri izolate e vorba despre o stare generala cand parca toata lumea stie si toata lumea imi arata ca stie imi da de inteles ca stie dar nimeni nu imi spune defapt ce si eu trebuie sa ghicesc de ce nu imi spune nimeni despre ce e vorba s-ar presupune ca trebuie sa stiu fiindca daca e asa nu nu ar trebui sa stiu si inseamna ca ma supraevaluati si daca faceti asta crezand ca nu imi dau seama atunci cu siguranta ma subestimati si nici asta nu e de bine va urasc va urasc fiindca nu vreti sa imi spuneti si o sa mai auziti de mine o sa mai auziti voi de mine…

Leave a Reply

